Liekot akcentu uz tiešsaistes biznesu un uzņēmuma popularizēšanu WEB vidē, kā arī uzņēmuma vai zīmola pacelšanu nākamajā attīstības līmenī, reklāmas apjomu palielināšana un uzlabošana varētu likties laika un darba ietilpīgs process, taču ar pareizām vadlīnijām un labu motivāciju ikviens to var izdarīt.
Jūs, iespējams, izmantojat arī citus līdzekļus, lai palielinātu jūsu vietnes apmeklētību, kā, piemēram, satura mārketingu, E-pasta mārketingu un SEO, taču jums ir arī jāizvērtē sava stratēģija attiecībā uz sociālajiem mēdijiem, lai produktīvi varētu palielināt pārdošanas apjomus.
Šajā rakstā mēs pārrunāsim pa to, kas būtu jādara, lai pareizi optimizētu savu sociālo mediju kampaņas.
Runājot par sociālajiem mēdijiem, ir saprātīgi izmantot platformas, kuras izmanto jūsu auditorija. Tas nozīmē, ja jūsu auditorija lielākoties izmanto Instagram, nebūtu vēlams koncentrēties tikai uz Twitter. Bez tam būtu netālredzīgi gaidīt, ka uzreiz pēc reģistrācijas Facebook platformā jūs uzreiz atradīsit savus klientus, neveicot nekādus pētījumus.
Svarīgi ir atrast auditoriju un pēc tam mērķtiecīgi guldīt tajā savu enerģiju.
Kā to iespējams izdarīt?
Viens no veidiem ir savākt mērķauditorijas demogrāfiskos datus un mēģināt saprast, kur uzturas jūsu auditorija. Vairākums gadījumos tās būs dažādas sociālās platformas. Jāņem vērā, ka šis ir diezgan laikietilpīgāks process, jo šajā periodā visas jūs veiktās publikācijas būs kā izpētes avots.
Facebook un LinkedIn var izrādīties labs sākumpunkts, ņemot vērā šo platformu lielo lietotāju bāzi, it sevišķi, kad runa ir par B2B auditoriju. Tiem ir lieliski rīki, kas var palīdzēt atrast un saprast jūsu aktīvo mērķauditoriju.
Labi izpētes rīki ļaus izvēlēties populārus “haštagus”, kurus jūsu konkurenti izmanto savās reklāmas kampaņās. Sekojot šīm kampaņām līdzi, jūs varēsiet ievākt nepieciešamo informāciju.
Nedrīkst aizmirst arī par Google Analytics. Šis rīks arī sniedz ticamus un detalizētus datus par to, kur atrodas jūsu potenciālie klienti un kādi tie varētu būt.
Izmantojot iepriekš minētos rīkus, jūs iegūsiet vismaz sākotnēju priekšstatu par to, kurā platformā jūsu mērķa auditorija ir visaktīvākā, un tas, savukārt, jau noteiks jūsu virzību.
Rakstot emuāru, rakstu vai vienkārši publicējot kādu ziņu, jums ir jāizvēlas laba leksika, kuru jūsu auditorija sapratīs. Tas nozīmē, ka jāuzrunā cilvēki skaidri saprotamā veidā.
Ir dažādas cilvēku grupas, kuras būtu jāapzinās un jāizvērtē pirms jebkura raksta publicēšanas.
Piemēram, ja jūsu mērķauditorija ir vecumā no 20 līdz 35 gadiem un jūsu biznesa nozare ir saistīta ar izklaides biznesu – nebūtu prātīgi izmantot biznesa valodu ar sarežģītiem jēdzieniem.
Lielākā daļa cilvēku meklē stilīgu saturu, nevis garlaicīgu un pārāk komplicētu. Galu galā, tas būtu bēdīgi, ja lietotāji viltos jūsu publicētajā saturā, kas nākotnes perspektīvā liktu ignorēt jūs, redzot jūsu zīmolu.
No otras puses, ja jūs vēlaties uzrunāt profesionāļus vecumā no 35 līdz 60 gadiem, kuri nodarbojas ar šaurākām un specifiskākām jomām, jums nopietni jāapsver nopietnas saskares veidošana ar šo auditoriju, mēģinot noturēt viņu interesi. Paturiet prātā, ka jums jāveido raksti vienā tonī izmantojot sabalansētu terminoloģiju un jēdzienus.
Galvenais mērķis ir nodrošināt interesantu, jūsu mērķauditorijai veltītu, saturu. Tādā veidā jūs parādīsiet sevi kā zinošu, taču līdzīgu jūsu mērķauditorijai, kas savukārt izraisīs uzticību un vēlmi izmantot jūsu pakalpojumus.
Faktiski rakstu publicēšanas regularitāte ir viens no galvenajiem punktiem, kuru vairumus uzņēmumu ignorē un pat nepievērš uzmanību.
Ja apsverat, cik bieži publicēsiet savus rakstus? – Svarīgākais visā ir līdzsvars un sabalansētība.
Ja publicēsiet reti, jūs riskējat zaudēt saikni ar saviem lasītajiem. Bet, ja jūs rakstīsiet pārāk daudz un bieži, jūs kļūsiet kaitinošs un auditorija, visticamāk, jūs apklusinās ar savu ignoranci un bloķēs jūsu ziņas.
Galvenais mērķis šeit ir sabalansētas regularitātes uzturēšana, atrodot labāko laiku ziņu publicēšanai, lai no auditorijas iegūtu vairāk simpātiju un atsauksmes, mudinot uz satura kopīgošanu.
Labākais veids kā to saprast, ir izmēģināt, lai redzētu, kas iedarbojās vislabāk.
Publicējot jūs ievērosiet dažādas būtiskas lietas. Katra platforma atšķiras pēc izklājuma veida, un arī to, ka auditorija reaģē dažādi savādākos laikos un dienās.
Piemēram, Facebook un Instagram jūs variet publicēt vienreiz dienā, un jūsu auditorija, visticamāk, ieraudzīs jūsu ziņu vai stāstu, ja tas būs vizuāli labi noformēts.
Twitterī var publicēt rakstus un ziņas vairākkārt dienā, jo “tvīts” parasti tiek aprakts zem tūkstošiem citu “tvītu”, kuri ir savākušies visas dienas garumā.
Pievērsiet uzmanību arī tam, kas jūsu auditorijai patīk, kam tiek pievērsta lielāka uzmanība – tas noteiks jūsu rakstu kvalitāti un atbilstību. Visiem jūsu publicētajiem rakstiem un ziņām jābūt atbilstošiem un kvalitatīviem, ja, protams, vēlaties vislabākajā veidā parādīt sevi savai mērķauditorijai.
Lielākā daļa sociālo mediju platformu izmanto “#hashtags”. Daudziem var rasties iespaids, ka hashtags ir ekskluzīvi Twittera palīgrīki, bet tas tā nav.
Hashtags ir ļoti efektīvi arī tādu sociālo mediju platformās kā Facebook, Instagram un LinkedIn.
Efektīvi izmantojot hashtags sociālajos tīklos, jūs mērķēsiet tieši uz tām personām, kuras varētu interesēties tieši par jūsu pakalpojumiem. Hashtags savieno cilvēkus, kuri balstās uz noteiktiem atslēgvārdiem, kuri varētu būt saderīgi ar jūsu zīmolu, biznesu un nozari.
Piemēram, ja savam sociālajam tīklam pievienosiet hashtag #webdesign, jūs piesaistīsit ikvienu, kas saistīts ar grupu vai kanālu, kur tiek izmantots šis konkrētais nosaukumu jeb hashtag. Jūs pievienosiet to interešu loku, kurus interesē jūsu apspriestais temats, un vienlaikus padarīsiet jūsu ziņu pieejamu plašākai interesentu auditorijai.
Labs veids, kā izmantot hashtags, ir sekot populārākajiem ar jūsu auditoriju saistītiem hashtags. Veidojot publikācijas ar moderniem hashtags un pievienojot tos savai vietnei vai vietnes adresei, var izrādīties, ka tas ir vienkāršs veids kā palielināt jūsu vietnes apmeklētību un potenciāli radīt lielākus pārdošanas apjomus.
Sociālie tīkli ir lieliskas platformas jūsu biznesam vai zīmolam, lai parādītu aktuālu un vērtīgu saturu. Šim saturam jābūt sagatavotam tā, lai tas piesaistītu pēc iespējas lielāku auditoriju un būtu pietiekami vilinošs, mudinot noklikšķināt uz jūsu saiti un, galu galā, izlemt par labu jūsu pakalpojuma izvēlei.
Viens no veidiem, kā jūs varat radīt vērtīgu saturu, ir instrukciju, padomu un pamācību publicēšana, kas piesaista auditoriju un aicina izmēģināt jūsu pakalpojumus vai iegādāties jūsu produktu.
Piemēram, jūs varat izveidot īsu video vai rakstu par to, kā efektīvi izmantojat sociālos medijus, lai palielinātu sava produkta pārdošanas apjomu vai padalīties ar dažiem vienkāršiem, bet noderīgiem padomiem.
Ja esat saistīts, piemēram, ar apģērbu modelēšanu, varat parādīt apģērbu, kas saskan ar jūsu pārējām izstrādājumu grupām. Vai arī, gadījumā, ja esat saistīts ar dažādām jaunākajām tehnoloģijām vai zinātni, varat parādīt dažas no pārsteidzošām un iedvesmojošām lietām, ko cilvēki var izdarīt izmantojot jūsu pakalpojumus.
Ja izmantojat šādā veidā saturu, jūs demonstrējat savu pakalpojumu un sniedzat potenciālajiem klientiem ideju, kā tas viņiem varētu būt noderīgs. Tas arī rada uzticēšanos jums kā pakalpojuma sniedzējam.
Vēl viens iemesls ir tāds, ka šādā veidā jūs sniedzat mērķauditorijai vairāk iemeslu nopietni padomāt par jūsu pakalpojuma vai produkta izmantošanu.
Svarīgs nosacījums, veidojot vērtīgu saturu. Izmantojiet labus atslēgas vārdus jūsu rakstītajā tekstā.
Jūsu satura marketing ir tiešā veidā ir saistīts ar SEO (Pielāgošana meklētājprogrammām). Iesakām pameklēt papildinformāciju par to, kā SEO un Satura mārketings darbojas tandēmā, un uzzināt vairāk par šo efektīvo ieroci.
Kad mēs runājam par sociālo mediju platformām, jums jāatceras, ka mēs runājam par miljoniem lietotāju visā pasaulē.
Vienkārši nevainojama sociālā tīkla izmantošana un mērķauditorijas piesaistīšanai var būt nepietiekami efektīva, ja pirms tam neviens nav dzirdējis par jūsu biznesu, zīmolu vai pakalpojumiem.
Kā to mainīt? – Investējot sociālo mediju reklāmā.
Visās sociālo mediju platformās ir iespēja reklamēt savus produktus, publikācijas vai izvietot sludinājumus. Šīs funkcijas nodrošina to, ka jūsu publicētie ziņojumi kļūst redzami lielākai un tieši jums atbilstošākai auditorijai. Tas, savukārt, piesaistīs potenciālos klientus uz jūsu zīmolam un pakalpojumiem.
Instagram un Facebook ir stāsta “story’s” funkcija, kas darbojas līdzīgi reklāmai, jo tās tiek attēlotas 24 stundas. Jūsu sociālo tīklu stāsti – “story’s” funkcija var izrādīties labs rīks. Šī funkcija var palielināt pirkumu līmeni un zīmola atpazīstamību, piemēram, publicējot akcijas vai aktuālos notikumus uzņēmumā.
Twitterī ir iespēja izveidot reklāmas kampaņas un LinkedIn ar apmaksātajām ziņām var sasniegt vislabāko jūsu zīmola auditoriju.
Sociālo mēdiju reklāmas var pielāgot tā, lai tās spētu uzrunāt jūsu konkrēto auditoriju vislabākajā veidā. Kā arī šīs reklāmas var izmantot kā atgādinājumus par savu produktu/pakalpojumu, lai perspektīvā klients būtu informēts par iespēju iegādāties to.
Auditoriju, kas apmeklē jūsu vietni, var virzīt uz sociālajiem mēdijiem, piemēram, tādā veidā, ka jūs katrā savas tīmekļa vietnes lapā pievienojot vai integrējiet sociālo mediju pogas.
Kad apmeklētāji ievēros, ka jūsu vietnei ir labas atsauksmes sociālos tīklos, viņi, visticamāk, vēlēsies sekot jums un kopīgos jūsu vietnes saturu arī citiem.
Viens no veidiem ir, raksta beigās pievienot pāris teikumus par to, lai seko jūsu sociālo mēdiju lapai un dalās ar saviem draugiem, kolēģiem un paziņām. Tas mazinās iespēju zaudēt tos apmeklētājus, kuri ir ienākuši jūsu vietnē vienreiz un, iespējams, vairs neatgriezīsies. Tādā veidā jūs piesaistīsiet viņus kā savas auditorijas locekļus, kuri jūs varēs sasniegt jebkurā laikā izmantojot jūsu sociālo mediju platformas, kā arī palielinās iespējas par labu tam, ka viņi kļūs par jūsu zīmola potenciālajiem klientiem.
Šajā rakstā mēs izklāstījām 7 padomus, kas varētu uzlabot pakalpojumu popularitāti sociālajos mēdijos, un šie ir vieni no visefektīvākajiem veidiem.
Ir ārkārtīgi svarīgi atcerēties, ka iegūstot auditorijas uzticību, jūs iegūsiet svarīgāko – t.i. popularitāti un līdz ar to pieprasījumu pēc jūsu pakalpojumiem.
Ja jums patika šis raksts un ir vēlme ar to padalīties, tepat ir sociālo mēdiju pogas, kuras to ļauj ērti un vienkārši izdarīt.
Ja jums ir kādi jautājumi, droši rakstiet un zvaniet. Mēs - Labs IT Serviss vienmēr esam atvērti saviem klientiem.
Datori, serveri, jaunākās tehnoloģijas, kodi, programmas, mājaslapas, visādi gadžeti…
Šajā jomā eksistē daudz jaunā un mainīgā, un protams, tas ir izaicinājums.
Doties uz Iepriekšējā publikācija - IT joma, tas ir interesanti Lasīt vairāk →Iedomājaties, ka jums jāizdomā aptuveni piecas jaunas idejas. Un, ņemiet vērā, ka tām ir jābūt saistītām ar vienu un to pašu tematu… Cik ātri jūs būtu spējīgs tās izdomāt?
Doties uz Nākamā publikācija - 6 padomi regulāru publikāciju izveidei Lasīt vairāk →